Hieronder vindt u de antwoorden op enkele veelgestelde vragen over Koffie&Koffie in Ede.
Wie is Koffie&Koffie?
Koffie&Koffie is een koffiebar in Ede. Na bijna 6 jaar werd het tijd om onze lievelingsproducten met de rest van Nederland te delen! Daarom kan sinds januari 2015 iedereen genieten van onze producten door deze te bestellen via onze webshop. Meer informatie over onze winkel en visie vind je hier. Nieuwsgierig naar onze producten? Direct bestellen kan hier!
Op welke manieren kan ik betalen bij de webshop van Koffie&Koffie?
Je kunt bij onze webshop betalen met Ideal. Hierbij kunnen we direct aan de slag met je order. Ook is het mogelijk zelf het bedrag over te maken. Zodra het bedrag is bijgeschreven op onze rekening, nemen we de bestelling in behandeling. Let op! Het duurt bij een eigen bankoverschrijving (afhankelijk van je bank) 1 of meerdere dagen voordat het geld is bijgeschreven op onze rekening. Natuurlijk kun je ook een bestelling plaatsen en bij ons in de winkel in Ede komen ophalen.
Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?
Wij verzenden al onze producten vanuit onze fysieke locatie in Ede. Hierbij maken we gebruik van PostNL. Vandaar dat we de standaard tarieven van PostNL hanteren. Dit bedrag varieert tussen de €3,95 bij een klein brievenbuspakket tot €6,95 bij een groter pakket. Het is ook altijd mogelijk je bestelling op te halen bij Koffie&Koffie in Ede. Wij zijn geopend van 9.30 tot 17.30 (en op koopavond tot 21.00!) Geef bij je order aan wanneer je je bestelling komt ophalen, dan zorgen wij dat je bestelling klaarstaat!
Ik snap niet hoe ik kan bestellen / ik krijg een foutmelding…
Neem contact met ons op! We helpen je graag!
Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, houden we je zoveel mogelijk op de hoogte van de status van je bestelling per e-mail. Als je een account aanmaakt, kun je inloggen op de pagina ‘Mijn account‘. Hier zie je of je bestelling ‘in de wacht’ (betaling nog niet ontvangen), ‘in behandeling’ (betaling ontvangen, we zijn je order aan het verwerken) of ‘afgerond’ (je bestelling is verzonden) is! Heb je nog vragen, neem direct contact op!
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra je bestelling & het bedrag bij ons binnen zijn, gaan wij direct je order verwerken. Afhankelijk van de tijd waarop je je bestelling hebt geplaatst, wordt je order dezelfde dag nog verwerkt en verzonden! Waarschijnlijk hebben we je bestelling gewoon op voorraad en duurt het (afhankelijk van PostNL) maximaal 1-2 werkdagen voor je je bestelling in huis hebt! Mocht het onverhoopt langer dan normaal duren, brengen we je direct op de hoogte van de verwachte leverdatum.
Ik wil een grote bestelling plaatsen, hebben jullie dit wel op voorraad?
Neem even contact met ons op! We checken graag even de voorraad en vullen deze indien mogelijk aan. Afhankelijk van de grootte van de bestelling, maken we een offerte op maat. Of het nu gaat om koffiebonen voor het hele bedrijf of Homies by Koffie&Koffie als relatiegeschenk… we denken graag mee.